Ogłoszenie nr 521084-N-2020 z dnia 2020-03-06 r.

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Rolniczy Zakład Doświadczalny im. prof. Adama Skoczylasa w Żelaznej: Zakup i dostawa środków ochrony roślin oraz pewnych nawozów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Rolniczy Zakład Doświadczalny im. prof. Adama Skoczylasa w Żelaznej, krajowy numer identyfikacyjny 17840009200000, ul. Żelazna  43 , 96-116  Dębowa Góra, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 46 833 01 33, e-mail konradb90@gmail.com, faks 46 831 33 19.
Adres strony internetowej (URL): http://rzdzelazna.cem.sggw.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
wyodrębniona finansowo jednostka państwowej uczelni wyższej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://rzdzelazna.cem.sggw.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, pocztą polską lub kurierem
Adres:
Żelazna 43, 96-116 Dębowa Góra

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa środków ochrony roślin oraz pewnych nawozów
Numer referencyjny: 4/RZD-ZP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa środków ochrony roślin oraz pewnych nawozów, wskazanych we wzorze formularza ofertowego – załącznik nr 1 i 1A do SIWZ. Kod CPV: 24450000-3, 24440000-0 2.Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia i wszystkich części zamówienia: Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia jest Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Rolniczy Zakład Doświadczalny w Żelaznej, Żelazna 43, 96-116 Dębowa Góra i Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Rolniczy Zakład Doświadczalny w Żelaznej Gospodarstwo w Chylicach, Chylice Kolonia, ul. Parkowa 9, 96 – 313 Jaktorów. 3. Zamówienie podzielone jest na 54 części (54 zadań) wskazanych w rozdziale IV SIWZ. 1. Dopuszcza się złożenie ofert częściowych NIE 0 TAK 1 • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 1, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Puma Uniwersal 069 EW lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 2, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Sekator 125 OD lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 3, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Clyton Cyflux lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 4, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Praktis lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 5, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Flipper lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 6, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Stabilna 750 SL lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 7, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Moddus 250 SC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 8, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Cerone 480 SL lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 9, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Arcade 880 EC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 10, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Command 480 EC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 11, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Proman 500 SC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 12, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Leimay 200 SC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 13, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Mancolaxyl lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 14, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Carial Star 500 SC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 15, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Moncut 460 SC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 16, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Globaztar AZT 250 SC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 17, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Proteus 110 OD lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 18, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Carnadine 200 SL lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 19, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Amigo lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 20, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Select Super 120 EC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 21, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Sencor Liquid 600 SC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 22, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Spuma lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 23, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Toprex 375 SC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 24, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Nurelle D 550 EC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 25, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Dursban 480 EC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 26, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Cyperkill Max 500 EC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 27, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Propulse 250 SC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 28, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Globagran 480 SL lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 29, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Karate Zeon 050 CS lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 30, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Goltix-S 700SC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 31, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Venzar 80 WP lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 32, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Sulcotrek 500 SC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 33, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Ikanos 040 OD lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 34, cpv: 24450000-3 Krótki opis części zamówienia: Roundup 360 SL lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 35, cpv: 24440000-0 Krótki opis części zamówienia: FCA Microphos BTC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 36, cpv: 24440000-0 Krótki opis części zamówienia: Siarczan Magnezu o minimalnej zawartości MgO 16% i SO3 32% Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 37, cpv: 24440000-0 Krótki opis części zamówienia: ADOB PO lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 38, cpv: 24440000-0 Krótki opis części zamówienia: Florovit lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 39, cpv: 24440000-0 Krótki opis części zamówienia: ADOB Mo lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 40, cpv: 24440000-0 Krótki opis części zamówienia: Pekacid ICL Everris 0-60-20 lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 41, cpv: 24440000-0 Krótki opis części zamówienia: Agroleaf Crop Potatoes lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 42, cpv: 24440000-0 Krótki opis części zamówienia: Dr Green Ziemniak lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 43, cpv: 24440000-0 Krótki opis części zamówienia: Dr Green Rzepak lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 44, cpv: 24440000-0 Krótki opis części zamówienia: Dr Green Zboża lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 45, cpv: 24440000-0 Krótki opis części zamówienia: Dr Green Kukurydza lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 46, cpv: 24440000-0 Krótki opis części zamówienia: Dr Green Warzywa lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 47, cpv: 24440000-0 Krótki opis części zamówienia: Dr Green Energy lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 48, cpv: 24440000-0 Krótki opis części zamówienia: Dr Green Start lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 49, cpv: 24440000-0 Krótki opis części zamówienia: Yara Kombiphos lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 50, cpv: 24440000-0 Krótki opis części zamówienia: Yara Vita Zboże lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 51, cpv: 24440000-0 Krótki opis części zamówienia: Agravita Mn FAST lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 51, cpv: 24440000-0 Krótki opis części zamówienia: Agravita Mn FAST lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 52, cpv: 24440000-0 Krótki opis części zamówienia: Agravita Zn FAST lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 53, cpv: 24440000-0 Krótki opis części zamówienia: Agravita Activ 48 lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: • Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 54, cpv: 24440000-0 Krótki opis części zamówienia: Startus Acrtiv Duo lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ Inne informacje dotyczące części zamówienia: Nr Zadania Nazwa Jednostka miary Ilość Uprawa kluczowa Termin dostawy 1. Puma Uniwersal 069 EW lub równoważny Litr 80 Pszenica, pszenżyto, żyto 3 dni od dnia podpisania umowy 2. Sekator 125 OD lub równoważny Litr 20 Pszenica, pszenżyto 3 dni od dnia podpisania umowy 3. Clayton Cyflux lub równoważny Litr 50 Pszenica, pszenżyto, jęczmień Od dnia podpisania umowy do 5 kwietnia 2020 roku 4. Praktis lub równoważny Litr 150 Pszenica Od dnia podpisania umowy do 5 kwietnia 2020 roku 5. Flipper lub równoważny Litr 20 Nie dotycz Od dnia podpisania umowy do 5 kwietnia 2020 roku 6. Stabilna 750 SL lub równoważny Litr 200 Pszenica, żyto, owies Od dnia podpisania umowy do 1 maja 2020 roku 7. Moddus 250 SC lub równoważny Litr 20 Pszenica, jęczmień, żyto, pszenżyto, owies Od dnia podpisania umowy do 1 maja 2020 roku 8. Cerone 480 SL lub równoważny Litr 10 Jęczmień, żyto, pszenżyto, pszenica, Od dnia podpisania umowy do 1 maja 2020 roku 9. Arcade 880 EC lub równoważny Litr 60 Ziemniak Od dnia podpisania umowy do 20 kwietnia 2020 roku 10. Command 480 EC lub równoważny Litr 60 Ziemniak Od dnia podpisania umowy do 20 kwietnia 2020 roku 11. Proman 500 SC lub równoważny Litr 60 Ziemniak Od dnia podpisania umowy do 20 kwietnia 2020 roku 12. Leimay 200 SC lub równoważny Litr 130 Ziemniak Od dnia podpisania umowy do 20 kwietnia 2020 roku 13. Mancolaxyl lub równoważny Kilogramy 1800 Ziemniak Od dnia podpisania umowy do 20 kwietnia 2020 roku 14. Carial Star 500 SC lub równoważny Litr 220 Ziemniak Od dnia podpisania umowy do 10 maja 2020 roku 15. Moncut 460 SC lub równoważny Litr 45 Ziemniak Do 3 dni od dnia podpisania umowy 16. Globaztar AZT 250 SC lub równoważny Litr 480 Ziemniak Od dnia podpisania umowy do 1 kwietnia 2020 roku 17. Proteus 110 OD lub równoważny Litr 400 Ziemniak Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku 18. Carnadine 200 SL lub równoważny Litr 80 Ziemniak Od dnia podpisania umowy do 25 kwietnia 2020 roku 19. Amigo lub równoważny Litr 1000 Ziemniak Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku 20. Select Super 120 EC lub równoważny Litr 200 Ziemniak Od dnia podpisania umowy do 1 maja 2020 roku 21. Sencor Liquid 600 SC lub równoważny Litr 20 Ziemniak Od dnia podpisania umowy do 1 maja 2020 roku 22. Spuma lub równoważny Litr 12 Ziemniak Od dnia podpisania umowy do 1 maja 2020 roku 23. Toprex 375 SC lub równoważny Litr 40 Rzepak Od dnia podpisania umowy do 1 kwietnia 2020 roku 24. Nurelle D 550 EC lub równoważny Litr 150 Rzepak Od dnia podpisania umowy do 1 maja 2020 roku 25. Dursban 480 EC lub równoważny Litr 400 Rzepak Od dnia podpisania umowy do 1 kwietnia 2020 roku 26. Cyperkill Max 500 EC lub równoważny Litr 70 Rzepak Od dnia podpisania umowy do 1 kwietnia 2020 roku 27. Propulse 250 SC lub równoważny Litr 90 Rzepak Od dnia podpisania umowy do 1 maja 2020 roku 28. Globagran 480 SL lub równoważny Litr 100 Fasola Od dnia podpisania umowy do 1 maja 2020 roku 29. Karate Zeon 050 CS lub równoważny Litr 25 Fasola Od dnia podpisania umowy do 1 kwietnia 2020 roku 30. Goltix-S 700SC lub równoważny Litr 20 Szpinak Od dnia podpisania umowy do 1 kwietnia 2020 roku 31. Venzar 80 WP lub równoważny Kilogramy 20 Szpinak Od dnia podpisania umowy do 1 kwietnia 2020 roku 32. Sulcotrek 500 SC lub równoważny Litr 120 Kukurydza Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku 33. Ikanos 040 OD lub równoważny Litr 120 Kukurydza Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku 34. Roundup 360 SL lub równoważny Litr 200 Kukurydza, ziemniak, marchew, burak Od dnia podpisania umowy do 5 kwietnia 2020 roku 35. FCA Microphos BTC lub równoważny Kilogramy 500 Nie dotyczy Od dnia podpisania umowy do 20 kwietnia 2020 roku 36. Siarczan Magnezu o minimalnej zawartości MgO 16% i SO3 32%, granulowany, niezbrylony Kilogramy 4500 Nie dotyczy Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku 37. ADOB PO lub równoważny Litr 20000 Nie dotyczy Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku 38. Florovit lub równoważny Litr 2000 Nie dotyczy Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku 39. ADOB Mo lub równoważny Litr 100 Nie dotyczy Od dnia podpisania umowy do 1 kwietnia 2020 roku 40. Pekacid ICL Everris 0-60-20 lub równoważny Kilogramy 1225 Nie dotyczy Od dnia podpisania umowy do 1 kwietnia 2020 roku 41. Agroleaf Crop Potatoes lub równoważny Kilogramy 1250 Nie dotyczy Od dnia podpisania umowy do 1 maja 2020 roku 42. Dr Green Ziemniak lub równoważny Kilogramy 600 Nie dotyczy Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku 43. Dr Green Rzepak lub równoważny Kilogramy 200 Nie dotyczy Od dnia podpisania umowy do 1 kwietnia 2020 roku 44. Dr Green Zboża lub równoważny Kilogramy 500 Nie dotyczy Od dnia podpisania umowy do 5 kwietnia 2020 roku 45. Dr Green Kukurydza lub równoważny Kilogramy 240 Nie dotyczy Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku 46. Dr Green Warzywa lub równoważny Kilogramy 100 Nie dotyczy Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku 47. Dr Green Energy lub równoważny Kilogramy 400 Nie dotyczy Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku 48. Dr Green Start lub równoważny Kilogramy 1000 Nie dotyczy Od dnia podpisania umowy do 5 kwietnia 2020 roku 49. Yara Kombiphos lub równoważny Litr 800 Nie dotyczy Od dnia podpisania umowy do 5 kwietnia 2020 roku 50. Yara Vita Zboże lub równoważny Litr 200 Nie dotyczy Od dnia podpisania umowy do 1 maja 2020 roku 51. Agravita Mn FAST lub równoważny Litr 1000 Nie dotyczy Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku 52. Agravita Zn FAST lub równoważny Litr 1000 Nie dotyczy Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku 53. Agravita Activ 48 lub równoważny Kilogramy 160 Nie dotyczy Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku 54. Startus Acrtiv Duo lub równoważny Litr 1000 Nie dotyczy Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przedmiotu zamówienia równoważnego do wskazanego powyżej. Dla zadań 1-34: Zamawiający uzna preparat za równoważny, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży: 1. Treść etykiety rejestracyjnej zaoferowanego preparatu równoważnego, która będzie odpowiadać treści etykiety rejestracyjnej preparatu wymienionego z nazwy handlowej w następującym zakresie: - rodzaju i ilości substancji czynnej (w przypadku zaproponowania preparatu równoważnego ilość substancji czynnej, zawartej w preparacie równoważnym nie może być mniejsza niż ilość substancji czynnej zawartej w preparacie wymienionym z nazwy handlowej); - formulacji; - zakresu stosowania (rodzaju zarejestrowanej uprawy kluczowej) 2. Środek równoważny będzie dopuszczony do stosowania, poprzez jego umieszczenie na stronie internetowej Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi: https://www.gov.pl/web/rolnictwo/etykiety-srodkow-ochrony-roslin Dla zadań 35-54: Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, oraz zastosowanie produktów równoważnych, tj. produktów innych niż opisane powyżej z zastrzeżeniem, by ich parametry jakościowe i cechy (określone w jednym z następujących dokumentów: ulotce informacyjnej, akredytowanym przez Polskie Centrum Akredytacji sprawozdaniu z badań lub ateście, karcie technologicznej, certyfikacie WE, etykiecie z deklaracją WE, COA lub karcie charakterystyki) były co najmniej takie same, jak parametry i cechy produktów opisanych powyżej.

II.5) Główny kod CPV: 24450000-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-05-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale IX pkt 3 niniejszej SIWZ. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy zamawiający żąda na wezwanie, o którym mowa w ust. 2 powyżej, następujących dokumentów: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności 3) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1 powyżej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia zdania pierwszego stosuje się. 6. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 3 pkt 1 powyżej, składa dokument, o którym mowa w ust. 4 powyżej, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ust. 5 zdanie pierwsze stosuje się.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: a. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 13. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonych w art. 86 ust 5 ustawy przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody (złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje) potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 14.W przypadku zaoferowania produktu równoważnego w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego, w celu potwierdzenia równoważności: 1 dla zadań 1-34: etykiet rejestracyjnych, a dla zadań 35-54 jednego z następujących dokumentów: ulotek informacyjnych, akredytowanych przez Polskie Centrum Akredytacji sprawozdań z badań lub atestów, kart technologicznych, certyfikatów WE, etykiet z deklaracją WE, COA lub kart charakterystyki, potwierdzających wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry i cechy wraz z podaniem ich formy i zawartości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin realizacji zamówienia złożonego telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną (nie dłuższy niż 3 dni od dnia złożenia zamówienia) 15,00
termin ważności (nie krótszy niż 12 i nie dłuższy niż 18 miesięcy licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego)25,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w §11 ust. 2 umowy. Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień i warunków umowy wynikającą ze zmiany przepisów prawa, w tym spowodowaną: a) zmianą ceny, o których mowa w § 4 umowy, spowodowaną urzędową zmianą stawki podatku VAT (zmiana cen jednostkowych uwzględniających zmienioną stawkę obowiązywać będzie po wejściu zmienionej stawki w życie), b) aktualizacją danych sprzedawcy i kupującego poprzez: zmianę nazwy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., c) uzasadnionymi przyczynami technicznymi lub funkcjonalnymi powodującymi konieczność zmiany sposobu wykonania umowy. d) Zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest niezwłoczne zawiadomienie strony o zaistniałych okolicznościach oraz złożenie na piśmie wniosku zawierającego: a) opis i wyjaśnienie okoliczności, której zmiany dotyczą, b) propozycję zmiany, c) ocena przez kupującego proponowanych zmian, d) podpisanie aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-16, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH